eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru › Re: Zwrot towaru
  • Data: 2007-02-06 22:57:57
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 06.02.2007 piotr.gdg <p...@g...com> napisał/a:
    > On 5 Lut, 13:17, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    >> Dnia 05.02.2007 piotr.gdg <p...@g...com> napisał/a:
    >>
    >> > Zakupiłem w sklepie internetowym pewien przedmiot i w postanowiłem go
    >> > zwrócić. Wysłałem go w 8 dzień od daty, w której go otrzymalem.
    >> > Po tygodniu otrzymałem przedmiot z powrotem z informacja, ze towar nie
    >> > dotarł do nich w ciągu 10 dni. Czy mają racje? Chyba powinna się
    >> > liczyć data wysyłki a nie to kiedy do nich dotrze towar??
    >>
    >> Wysyłki.
    >> Art. 7. u.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej
    >> odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie,
    >> w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.
    >> Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
    >> upływem.
    > Wynika z tego, że sklep powinien zaakceptować zwrot towaru...
    > Co teraz powinienem zrobić? Pewnie będą próbowali się jakoś wymigać

    Wyślij im pismo z ww. informacją . Mają 14 dni na oddanie kasy. Towar już
    im wysłałeś a skoro odesłali więc niech się teraz martwią sami jak go
    odebrać -możesz im łaskawie zaproponować termin odbioru. Jak staną okoniem
    to pozostaje tylko sąd ewentualnie mediacja.

    --
    Marcin



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1