  • Data: 2005-08-02 14:25:51
    Temat: Re: Zwrot należności za towar
    Od: "gg" <np osoba@microsoft.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:dcnuov$sc4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ludzi którzy nie otrzymali od niego towaru lub zwrotu należności jest
    > więcej, jednak wystawione przez nich negatywne komentarze giną w dużej
    > ilości transakcji tego sprzedawcy.

    Eeee tam. Wchodzisz w same negatywne komentarze i nic nie ginie...

    > Sprawa dotyczy co prawda niewielkiej kwoty, ale chciałbym jednak w jakiś
    > sposób ukrócić praktyki tego sprzedawcy. Ze względu na niewielką wartość
    > transakcji nikt nie decyduje się ścigać go na drodze prawa, zwłaszcza że
    > (jak przypuszczam) należałoby to czynić z powództwa cywilnego.
    > W związku z powyższym mam pytanie:
    > Co z takim sprzedawcą zrobić i czy da się to zrobić z powództwa
    > publicznego?

    Zgłoś sprawę pracownikom allegro. Wiem że jak mają parę sygnałów o takim
    sprzedawcy to blokują konto. Może obejmuje Cię ubezpieczenie transakcji?
    Ja z tego nigdy nie korzystałem ale może warto się zapytać u źródła -
    czyli na allegro.
    Może warto postraszyć sprzedawcę urzedem skarbowym?

    --
    pozdrawiam
    P.