eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot należności za towar › Re: Zwrot należności za towar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "gg" <np osoba@microsoft.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot należności za towar
    Date: Tue, 2 Aug 2005 16:25:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <dcnvn8$6je$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dcnuov$sc4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.245.93
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1122992680 6766 195.205.245.93 (2 Aug 2005 14:24:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Aug 2005 14:24:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:316935
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:dcnuov$sc4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ludzi którzy nie otrzymali od niego towaru lub zwrotu należności jest
    > więcej, jednak wystawione przez nich negatywne komentarze giną w dużej
    > ilości transakcji tego sprzedawcy.

    Eeee tam. Wchodzisz w same negatywne komentarze i nic nie ginie...

    > Sprawa dotyczy co prawda niewielkiej kwoty, ale chciałbym jednak w jakiś
    > sposób ukrócić praktyki tego sprzedawcy. Ze względu na niewielką wartość
    > transakcji nikt nie decyduje się ścigać go na drodze prawa, zwłaszcza że
    > (jak przypuszczam) należałoby to czynić z powództwa cywilnego.
    > W związku z powyższym mam pytanie:
    > Co z takim sprzedawcą zrobić i czy da się to zrobić z powództwa
    > publicznego?

    Zgłoś sprawę pracownikom allegro. Wiem że jak mają parę sygnałów o takim
    sprzedawcy to blokują konto. Może obejmuje Cię ubezpieczenie transakcji?
    Ja z tego nigdy nie korzystałem ale może warto się zapytać u źródła -
    czyli na allegro.
    Może warto postraszyć sprzedawcę urzedem skarbowym?

    --
    pozdrawiam
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1