eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot należności a paragon › Re: Zwrot należności a paragon
  • Data: 2012-10-10 15:59:34
    Temat: Re: Zwrot należności a paragon
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 8 Oct 2012, spp wrote:

    > W dniu 2012-10-08 10:08, spp pisze:
    >
    >>> W sklepie internetowym kupiłem coś co po miesiącu reklamowałem.
    >>> Reklamacja
    >>> została uznana ale wobec braku paragonu (wyrzuciłem) nie chcą zwrócić
    >>> całej
    >>> zapłaty lecz kwotę netto. Czy mają rację? Czy to tylko ich wygodnictwo
    >>> lub
    >>> zła wola?
    >>
    >> Bez paragonu nie otrzymają zwrotu VAT.
    >
    > Za szybko wysłane. :(
    >
    > Powinno być:
    > Bez paragonu nie otrzymają zwrotu VAT aczkolwiek jest to możliwe choć wymaga
    > z ich strony więcej pracy. ;)

    Ototo.
    Dodać jeszcze wypada, że w takim układzie transakcja zbliża się do
    "fakturowej".
    Mówiąc po polsku, jak klient postanowi się oburzyć że "dane osobowe"
    i on nie poda bo nie po to kupował na paragon aby podawać dane,
    to będzie w błędzie. Taki zwrot wymaga danych (a były klinet musi
    się liczyć z nikłym prawdopodobieństwem wystąpienia w roli świadka
    przed US, z góry napiszę że nie w procesie a w postępowaniu, więc
    w przełożeniu na nasze - jak mają telefon w danych, to mogą zadzwonić,
    jak mają e-maila to wysłać maila, ale z braku laku mogą wezwać).
    Niezależnie od napracowania się sprzedawcy :)
    (a przede wszystkim zaskoczenia tegoż sprzedawcy "nie ma procedury
    na taki wypadek, janicniewiemgłownaksięgowapowiedziałażemabyćparagon"
    )

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1