eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot › Re: Zwrot
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!nobody
    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot
    Date: Sun, 26 Jun 2005 12:10:10 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 13
    Message-ID: <2...@z...router>
    References: <d9k72v$buf$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm141.omega225.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1119759190 11504 218.186.225.141 (26 Jun 2005 04:13:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jun 2005 04:13:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:307816
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <d9k72v$buf$1@news.dialog.net.pl>, Ajgor wrote:
    > 15 maja, czyli poltora miesiaca temu kupilem aparat cyfrowy. Niestety im
    > dluzej go uzywalem, tym mniej mi sie podobal. Nie jest uszkodzony, tylko
    > niektore funkcje dzialaja nie tak, jak ja bym spobie zyczyl. Czy jest
    > jeszcze jakas szansa, zebym oddal go do sklepu (Vobis) i otrzymal zwrot

    Mógłbyś ewentualnie myśleć o zwrocie jeśli sprzedawca (lub producent np. w
    instrukcji) zapewniłby cię, że te funkcje działają tak, a działają
    inaczej. Jeśli to tylko twoje widzimisie, to nie masz żadnej możliwości
    poza wolą sprzedawcy.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1