  • Data: 2005-06-26 10:58:54
    Temat: Re: Zwrot
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d9ln4j$8su$1@news.dialog.net.pl>, Ajgor wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości
    > Niezupelnie widzimisie. Aparat reklamowany jako piekne cudo. Niby w kazdych
    > warunkach robi piekne fotki, a okazuje sie, ze wystarczy troszke ciemniej

    Jeśli masz to stwierdzenie (o robieniu zdjęć w każdych warunkach) w jakiś
    sposób udokumentowane, np. jest to tekst z reklamy, to jakieś szanse masz,
    ale nie chce mi się wierzyć aby ktokolwiek powiedział to w ten sposób.

    > zeby bylo, a juz nie moze zlapac ostrosci. W instrukcji pisze, zeby
    > skierowac obiektyw na jasniejszy obiekt w poblizu, zablokowac ostrosc i
    > robic. A co zrobic jak nie ma jasniejszych obiektow?
    > Lampa w nim w ogole nie ma sensu, bo co z tego, ze rozswietla, skoro fotki
    > sa zawsze nieostre? No chyba ze przypadkowo sie ustawi. Ale to jest jeden

    Sens pewnie ma bo doświetlać też może. Rzadko używa się lampy w zupełnej
    ciemności. W sumie to, że tani aparat nie radzi sobie z ustawieniem
    ostrości w złych warunkach oświetleniowych, to nie powód do reklamacji ale
    jeśli w jakiś sposób przyobiecano, że sobie poradzi to już jest.
    Powinieneś też pamiętać, że na zawiadomienie sprzedawcy masz 2 miesiące od
    czasu stwierdzenia niezgodności z umową.

    --
    Marcin