eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrotRe: Zwrot
  • Data: 2005-06-26 16:09:23
    Temat: Re: Zwrot
    Od: abd <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przemek R... wrote:
    >>Znam sklep ktory przyjmie do wymiany uzyta koszule konkurencji:
    >>http://neimanmarcus.com/


    > zupelnie inna sprawa

    Nie zupelnie. Sklep podlega jednak prawom rynku i niezadowolonego
    klienta traci sie na zawsze. Tylko ze w Polsce Tesco wyhodowalo sobie
    poslusznych klientow.



    >>Wcale nie idiotyzm. Sklepowi nie oplaca sie dla paru groszy stracic na
    >>zawsze klienta.
    >
    >
    > bzdury pieprzysz,

    Widze ze masz konto w powaznych sklepach i odmowiono Ci zwrotu :-P


    > przyjmujac "zyzyte" przedmioty nie dosc ze straci
    > klienta(bo zezwoli na zakup u konkurencji), pieniadze(zarobek) i sprzet (
    > na wartosci).


    Tak mowisz? No to zobaczmy.

    Klasyczna koszula firmy Burberry do garnituru meskiego (kobiece rzeczy
    sa zbyt zroznicowane zeby porownywac) w NM kosztuje $170. TA SAMA
    koszula w http://www.syms.com/ kosztuje juz tylko $30. W NM masz
    fontanny na kazdym pietrze, w S nie. W tej roznicy jest ukryty SERWIS.
    Jezeli ktos ma spotkanie w Tokyo we wtorek rano, i w ten sam wtorek rano
    nastepne spotkanie w Los Angeles (tak, jest to mozliwe) to nie
    interesuje go taka drobnostka i placi wiecej za serwis. I takiego
    klienta nie wolno stracic. Ale pewnie te rzeczy sa zbyt trudne do
    zrozumienia z Pcimiu.

    Oba te sklepy przyjma uzyta rzecz od klienta (DLUGO PO TERMINIE ZAKUPU)
    i zwroca pieniadze, i w najgorszym wypadku zaksieguja kredyt na nastepny
    zakup.

    Zaopatrujesz sie w zlych sklepach :-P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1