-
1. Data: 2005-06-25 18:17:00
Temat: Zwrot
Od: "Ajgor" <a...@w...pl>
Witam.
15 maja, czyli poltora miesiaca temu kupilem aparat cyfrowy. Niestety im
dluzej go uzywalem, tym mniej mi sie podobal. Nie jest uszkodzony, tylko
niektore funkcje dzialaja nie tak, jak ja bym spobie zyczyl. Czy jest
jeszcze jakas szansa, zebym oddal go do sklepu (Vobis) i otrzymal zwrot
gotowki? W miedzyczasie kupilem inny. O wiele lepszy (i drozszy:). Ale w
innym sklepie.
-
2. Data: 2005-06-25 18:31:42
Temat: Re: Zwrot
Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
> niektore funkcje dzialaja nie tak, jak ja bym spobie zyczyl. Czy jest
> jeszcze jakas szansa, zebym oddal go do sklepu (Vobis) i otrzymal zwrot
> gotowki? W miedzyczasie kupilem inny. O wiele lepszy (i drozszy:). Ale w
> innym sklepie.
Raczej nie ma szansy. Sproboj go sprzedac ... moze na allegro albo ebay.
--
Krzysiek, Krakow
-
3. Data: 2005-06-25 20:10:06
Temat: Re: Zwrot
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Ajgor wrote:
> Witam.
> 15 maja, czyli poltora miesiaca temu kupilem aparat cyfrowy. Niestety im
> dluzej go uzywalem, tym mniej mi sie podobal. Nie jest uszkodzony, tylko
> niektore funkcje dzialaja nie tak, jak ja bym spobie zyczyl. Czy jest
> jeszcze jakas szansa, zebym oddal go do sklepu (Vobis) i otrzymal zwrot
> gotowki?
Oczywiście, że nie.
To byłby szczyt idiotyzmu, jakby przy zakupach w sklepie można było bo
miesiącach oddawać towar "bo się przestał podobać".
-
4. Data: 2005-06-25 20:31:51
Temat: Re: Zwrot
Od: zegar <r...@r...net>
Andrzej Lawa wrote:
> Ajgor wrote:
>
>> Witam.
>> 15 maja, czyli poltora miesiaca temu kupilem aparat cyfrowy. Niestety im
>> dluzej go uzywalem, tym mniej mi sie podobal. Nie jest uszkodzony, tylko
>> niektore funkcje dzialaja nie tak, jak ja bym spobie zyczyl. Czy jest
>> jeszcze jakas szansa, zebym oddal go do sklepu (Vobis) i otrzymal zwrot
>> gotowki?
>
>
> Oczywiście, że nie.
>
> To byłby szczyt idiotyzmu, jakby przy zakupach w sklepie można było bo
> miesiącach oddawać towar "bo się przestał podobać".
Znam sklep ktory przyjmie do wymiany uzyta koszule konkurencji:
http://neimanmarcus.com/
Wcale nie idiotyzm. Sklepowi nie oplaca sie dla paru groszy stracic na
zawsze klienta.
-
5. Data: 2005-06-26 04:10:10
Temat: Re: Zwrot
Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
In article <d9k72v$buf$1@news.dialog.net.pl>, Ajgor wrote:
> 15 maja, czyli poltora miesiaca temu kupilem aparat cyfrowy. Niestety im
> dluzej go uzywalem, tym mniej mi sie podobal. Nie jest uszkodzony, tylko
> niektore funkcje dzialaja nie tak, jak ja bym spobie zyczyl. Czy jest
> jeszcze jakas szansa, zebym oddal go do sklepu (Vobis) i otrzymal zwrot
Mógłbyś ewentualnie myśleć o zwrocie jeśli sprzedawca (lub producent np. w
instrukcji) zapewniłby cię, że te funkcje działają tak, a działają
inaczej. Jeśli to tylko twoje widzimisie, to nie masz żadnej możliwości
poza wolą sprzedawcy.
--
Marcin
-
6. Data: 2005-06-26 07:57:04
Temat: Re: Zwrot
Od: "Ajgor" <a...@w...pl>
Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości
news:2r9l9d.hac.ln@ziutka.router...
> Mógłbyś ewentualnie myśleć o zwrocie jeśli sprzedawca (lub producent np. w
> instrukcji) zapewniłby cię, że te funkcje działają tak, a działają
> inaczej. Jeśli to tylko twoje widzimisie, to nie masz żadnej możliwości
> poza wolą sprzedawcy.
Niezupelnie widzimisie. Aparat reklamowany jako piekne cudo. Niby w kazdych
warunkach robi piekne fotki, a okazuje sie, ze wystarczy troszke ciemniej
zeby bylo, a juz nie moze zlapac ostrosci. W instrukcji pisze, zeby
skierowac obiektyw na jasniejszy obiekt w poblizu, zablokowac ostrosc i
robic. A co zrobic jak nie ma jasniejszych obiektow?
Lampa w nim w ogole nie ma sensu, bo co z tego, ze rozswietla, skoro fotki
sa zawsze nieostre? No chyba ze przypadkowo sie ustawi. Ale to jest jeden
przypadek na sto. Teraz mam drugi (inny) aparat, ktory rzeczywiscie robi
piekne foty w kazdych warunkach. Nawet calkiem po ciemku ostrosc zawsze
idealna.
-
7. Data: 2005-06-26 08:42:20
Temat: Re: Zwrot
Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
>
> Znam sklep ktory przyjmie do wymiany uzyta koszule konkurencji:
> http://neimanmarcus.com/
zupelnie inna sprawa
> Wcale nie idiotyzm. Sklepowi nie oplaca sie dla paru groszy stracic na
> zawsze klienta.
bzdury pieprzysz, przyjmujac "zyzyte" przedmioty nie dosc ze straci
klienta(bo zezwoli na zakup u konkurencji), pieniadze(zarobek) i sprzet (
na wartosci).
P.
--
Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"
Też masz pytanie do naszych ekspertów? >> http://cafe.love-office.com <<
http://cpp.g5.pl - forum dla programistów
-
8. Data: 2005-06-26 10:58:54
Temat: Re: Zwrot
Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
In article <d9ln4j$8su$1@news.dialog.net.pl>, Ajgor wrote:
> Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości
> news:2r9l9d.hac.ln@ziutka.router...
>> Mógłbyś ewentualnie myśleć o zwrocie jeśli sprzedawca (lub producent np. w
>> instrukcji) zapewniłby cię, że te funkcje działają tak, a działają
>> inaczej. Jeśli to tylko twoje widzimisie, to nie masz żadnej możliwości
>> poza wolą sprzedawcy.
> Niezupelnie widzimisie. Aparat reklamowany jako piekne cudo. Niby w kazdych
> warunkach robi piekne fotki, a okazuje sie, ze wystarczy troszke ciemniej
Jeśli masz to stwierdzenie (o robieniu zdjęć w każdych warunkach) w jakiś
sposób udokumentowane, np. jest to tekst z reklamy, to jakieś szanse masz,
ale nie chce mi się wierzyć aby ktokolwiek powiedział to w ten sposób.
> zeby bylo, a juz nie moze zlapac ostrosci. W instrukcji pisze, zeby
> skierowac obiektyw na jasniejszy obiekt w poblizu, zablokowac ostrosc i
> robic. A co zrobic jak nie ma jasniejszych obiektow?
> Lampa w nim w ogole nie ma sensu, bo co z tego, ze rozswietla, skoro fotki
> sa zawsze nieostre? No chyba ze przypadkowo sie ustawi. Ale to jest jeden
Sens pewnie ma bo doświetlać też może. Rzadko używa się lampy w zupełnej
ciemności. W sumie to, że tani aparat nie radzi sobie z ustawieniem
ostrości w złych warunkach oświetleniowych, to nie powód do reklamacji ale
jeśli w jakiś sposób przyobiecano, że sobie poradzi to już jest.
Powinieneś też pamiętać, że na zawiadomienie sprzedawcy masz 2 miesiące od
czasu stwierdzenia niezgodności z umową.
--
Marcin
-
9. Data: 2005-06-26 16:09:23
Temat: Re: Zwrot
Od: abd <t...@t...net>
Przemek R... wrote:
>>Znam sklep ktory przyjmie do wymiany uzyta koszule konkurencji:
>>http://neimanmarcus.com/
> zupelnie inna sprawa
Nie zupelnie. Sklep podlega jednak prawom rynku i niezadowolonego
klienta traci sie na zawsze. Tylko ze w Polsce Tesco wyhodowalo sobie
poslusznych klientow.
>>Wcale nie idiotyzm. Sklepowi nie oplaca sie dla paru groszy stracic na
>>zawsze klienta.
>
>
> bzdury pieprzysz,
Widze ze masz konto w powaznych sklepach i odmowiono Ci zwrotu :-P
> przyjmujac "zyzyte" przedmioty nie dosc ze straci
> klienta(bo zezwoli na zakup u konkurencji), pieniadze(zarobek) i sprzet (
> na wartosci).
Tak mowisz? No to zobaczmy.
Klasyczna koszula firmy Burberry do garnituru meskiego (kobiece rzeczy
sa zbyt zroznicowane zeby porownywac) w NM kosztuje $170. TA SAMA
koszula w http://www.syms.com/ kosztuje juz tylko $30. W NM masz
fontanny na kazdym pietrze, w S nie. W tej roznicy jest ukryty SERWIS.
Jezeli ktos ma spotkanie w Tokyo we wtorek rano, i w ten sam wtorek rano
nastepne spotkanie w Los Angeles (tak, jest to mozliwe) to nie
interesuje go taka drobnostka i placi wiecej za serwis. I takiego
klienta nie wolno stracic. Ale pewnie te rzeczy sa zbyt trudne do
zrozumienia z Pcimiu.
Oba te sklepy przyjma uzyta rzecz od klienta (DLUGO PO TERMINIE ZAKUPU)
i zwroca pieniadze, i w najgorszym wypadku zaksieguja kredyt na nastepny
zakup.
Zaopatrujesz sie w zlych sklepach :-P
-
10. Data: 2005-06-27 20:56:45
Temat: Re: Zwrot
Od: "Ajgor" <a...@w...pl>
Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości
news:ep1m9d.itg.ln@ziutka.router...
> Sens pewnie ma bo doświetlać też może. Rzadko używa się lampy w zupełnej
> ciemności. W sumie to, że tani aparat nie radzi sobie z ustawieniem
> ostrości w złych warunkach oświetleniowych, to nie powód do reklamacji ale
> jeśli w jakiś sposób przyobiecano, że sobie poradzi to już jest.
> Powinieneś też pamiętać, że na zawiadomienie sprzedawcy masz 2 miesiące od
> czasu stwierdzenia niezgodności z umową.
Sprawa juz i tak nieaktualna :) Aparat sprzedany.