  • Data: 2005-06-26 07:57:04
    Temat: Re: Zwrot
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości

    > Mógłbyś ewentualnie myśleć o zwrocie jeśli sprzedawca (lub producent np. w
    > instrukcji) zapewniłby cię, że te funkcje działają tak, a działają
    > inaczej. Jeśli to tylko twoje widzimisie, to nie masz żadnej możliwości
    > poza wolą sprzedawcy.

    Niezupelnie widzimisie. Aparat reklamowany jako piekne cudo. Niby w kazdych
    warunkach robi piekne fotki, a okazuje sie, ze wystarczy troszke ciemniej
    zeby bylo, a juz nie moze zlapac ostrosci. W instrukcji pisze, zeby
    skierowac obiektyw na jasniejszy obiekt w poblizu, zablokowac ostrosc i
    robic. A co zrobic jak nie ma jasniejszych obiektow?
    Lampa w nim w ogole nie ma sensu, bo co z tego, ze rozswietla, skoro fotki
    sa zawsze nieostre? No chyba ze przypadkowo sie ustawi. Ale to jest jeden
    przypadek na sto. Teraz mam drugi (inny) aparat, ktory rzeczywiscie robi
    piekne foty w kazdych warunkach. Nawet calkiem po ciemku ostrosc zawsze
    idealna.