  • Data: 2011-07-08 07:56:34
    Temat: Re: Zwolniony odchodzi i kasuje swoją pracę.
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > W ramach uzupełnienia: ja to nawet rozumiem, co ci się jawi w twojej
    > ograniczonej wyobraźni. Widzisz zespół programistów, kody źródłowe w
    > jakimś gicie czy inkszym cvsie, codziennie programmer zasysa z CVSa kody
    > i coś w nich dłubie, a jak wydłubie, to kommituje.

    Czy mógłbym wreszcie zaprzestać bełkotu?

    Osoby tak kaleczące język powinny być z urzędu odsuwane od wszelkich
    zawodów edukacyjnych!

    > Tylko, że to jest specyficzny przykład. Rozważmy inny, taki, z jakim
    > spotykam się pierdylion razy rocznie w mojej pracy.
    >
    > Mamy przedszkole.

    Tak tak, wiemy. Nie musisz się chwalić się swoim elitarnym
    wykształceniem przedszkolnym ;->

    > Są 2 stacje robocze: u Intendentki i u Księgowej.
    > Księgowa ma tam zainstalowane oprogramowanie księgowe i płacowe i worda
    > i excela i sobie księguje, oblicza płace, robi bilanse, generuje pisma i
    > w ogóle sobie pracuje. Żebyś nie marudził o kopiach, to raz w miesiącu
    > przyjeżdża Serwis Informatyczny i robi kopie.

    No beton... Ja nie mówię o kopiach zapasowych! To w ogóle zupełnie inna
    sprawa!

    [ciach]

    > Twoje twierdzenie, że swoją stację roboczą powinna ta księgowa wyczyści
    > do zera (może jeszcze system zainstalować od nowa?) jest, nawet biorąc
    > pod uwagę twój poziom intelektu, naciągane, naiwne i spreparowane
    > wyłącznie celem potrollowania.

    Po prostu jesteś niekompetentnym idiotą, który nie rozumie poprawnej
    organizacji pracy z systemami komputerowymi.

    Może jeszcze uważasz, że poprawną polityką jest trzymanie głównej bazy
    danych kontaktów firmowych w książce adresowej służbowego telefonu?

    Ech, nie mam siły do ciebie... Bełkocz sobie sam do siebie.

    *plonk*