  • Data: 2011-07-08 14:55:47
    Temat: Re: Zwolniony odchodzi i kasuje swoją pracę.
    Od: "Psot" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4e156bbd$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
    > (07.07.2011 05:40), witek wrote:
    > [...]
    >
    > Kod źródłowy należy do pracodawcy w sensie praw majątkowych, ale to nie
    > oznacza że pracownik po roku ma odgrzebywać w swoich prywatnych dyskach
    > kod byłego pracodawcy. Tego kodu może w szczególności już nie mieć.
    >
    > Pewnie pracownik ten kod miał na swoim służbowym komputerze, czy ogólnie
    > "gdzieś u pracodawcy". Być może że on nadal tam jest, albo był ale ktoś
    > zrobił format+reinstall żeby przygotować stanowisko dla następnego
    > pracownika.

    Pracownik był na umowie "stałej".Nikt w firmie chyba nie wiedział co to
    "kod źródłowy" ;] Kiedy z hukiem się zwolnił dostał świadectwo pracy, że nie
    zalega z niczym i jest roliczony z zakłzadem. więc niby na jakiej podstawie
    zakład na przykład po roku kazałby mu zjawić się u nich i szukać danych być
    może już pokasowanych na komputerach?

    Ja miałem analogiczny przypadek ale to było sto lat temu i trochę inna
    "materia" sprawy...;} Zakład "rozliczył mnie" w świadectwie pracy, a po
    niecałym roku zjawiła się u mnie w domu asysta [zakład państwowy!] że
    zalegam kilkaset złotych i mam wyrównać ...Poprosiłem aby opuścili budynek
    bo inaczej wezwę Policję [Milicję ?] że mnie nachodzą jakieś oszołomy.Że nie
    życzę sobie żadnych kontaktów z tym zakładem. Wrócili jewdnak jeszcze raz i
    mnie przeprosili za zachowanie [że mam prawo się "odciąc " od problemu]..Ja
    na to, że oni się mylą bo jestem pedantem w liczeniu, ale to nie zmienia
    sytuacji, że ja nie pójdę do ich zakładu aby im przeliczyć prawidłowo
    słupki...Jedna z kobiet zrozpaczona, że niby zapłaci tę różnicę ze swojej
    pensji...I tu zrobiłem myk po którym patrzyli na mnie jak na wariata...
    Zgłosiłem tam wniosek racjonaliztorski ale nie chiałem przyjąc pieniędzy
    [leżało sporo w kasie do odbioru]jakie mi przyznali. Poprosiłem , aby sami
    sobie te pieniądze teraz "wypłacili" , pokryli różnicę jaka im brakuje , a
    za resztę kupili kwiatów do pomieszczeń biurowych... Zamurowało ich
    totalnie..

    Psot