  • Data: 2011-07-08 20:23:26
    Temat: Re: Zwolniony odchodzi i kasuje swoją pracę.
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-08 21:51, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 08.07.2011 21:33, JD pisze:
    > Zresztą - jak sobie wyobrażasz zafakturowanie czegoś takiego? Tzn. na
    > jakiej podstawie ta faktura będzie wystawiona? Nie możesz wystawiać
    > faktur ot tak sobie bez żadnej umowy.

    To był skrót myślowy, prawnik będzie w poniedziałek.

    > Może tak: czy były jakiekolwiek ustalone, najlepiej pisemnie, procedury
    > postępowania z prowadzonymi projektami oraz ze zdawanym sprzętem?

    Kiedyś były, teraz nie ma.
    Te starsze nie przewidywały czyszczenia kompa.

    > Czy była jakaś "obiegówka" w której zwalniany pracownik dostał
    > pokwitowanie, że stanowisko pracy i narzędzia zostawił w stanie nie
    > budzącym zastrzeżeń?
    >
    > Bo jeśli była, to w sądzie nie będzie szans - w końcu człowiek będzie
    > miał papier, że kiedy opuszczał firmę wszystko było według was w porządku.

    Do sprawdzenia.

    > Czy masz jakikolwiek _dowód_, że to była zemsta, hmm?

    Dowodu nie, pewność.

    > Być może w innych firmach przyzwyczaił się do innych norm postępowania z
    > narzędziami pracy w postaci komputerów.

    Może, ale w naszej pracował wystarczająco długo (zwalnianie innych),
    aby przyzwyczaić się do naszych norm nie kasowania dysków
    na do widzenia.

    JD