eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwolnienie z pracy - uowa o pracę: rozwiązanie za porozumieniem stron/z winy pracodawcy › Re: Zwolnienie z pracy - uowa o pracę: rozwiązanie za porozumieniem stron/z winy pracodawcy
  • Data: 2006-12-23 13:27:32
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy - uowa o pracę: rozwiązanie za porozumieniem stron/z winy pracodawcy
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > A którym miejscu widzisz rozbieżność woli pracodawcy? Ja nie wiedzę.

    No jakże to? Wypowiada czy proponuje rozwiązanie za porozumieniem?

    > Wypowiadam, a o ile pracownik chcę to może być porozumienie stron.

    Czyli: wypowiedziałem czy nie wypowiedziałem? A jeśli pracownik zgodzi
    się na porozumienie - to co z wypowiedzeniem? A jeśli się zgodzi a
    następnie zgodę cofnie powołując się na błąd?

    > Ważne jest to, że wypowiedzenie wyraża wolę rozwiązania stosunku
    > pracy. Stosunek pracy i tak i tak się rozwiązuje z tym, że pracownik ma
    > wybór jak, ale nie ma wyboru co do terminu.

    Wypowiedzenie nie "wyraża wolę" ale rozwiązuje. A tu pracodawca sam nie
    wie czego chce.
    Uważam, że w przypadku sporu sprawa nie byłaby jednoznaczna. Przy czym
    - fakt - trzeba jednak to wypowiedzenie zaskarżyć do sądu i teraz
    pytanie w jakim terminie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl