  • Data: 2006-03-19 15:17:34
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie, kontrola z zakladu pracy
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:12438206.hnMa15D4tT@olgierd.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Może masz trudności z czytaniem ze zrozumieniem ale temat brzmi "jestem
    > na zwolnieniu, pracodawca *zastał mnie* w nietypowej sytuacji".
    Stary, Ty masz chyba problemy z czytaniem _w_ogóle_! Gdzieś Ty to wyczytał??
    On napisał, że stał przy samochodzie (a na zwolnieniu miał zezwolenie na
    chodzenie).

    > Problem nie w tym jak się urywać bądź nie dać kontrolować lecz w tym co
    > grozi pracownikowi, u którego kontrola wykazała nadużycie zwolnienia
    > chorobowego.
    To żaden problem - to jasno definiują przepisy prawa pracy.
    Problemem, o którym dyskutuję - jeśli byłeś łaskaw zauważyć - jest kwestia
    nikłej możliwości skutecznego przeprowadzenia takiej kontroli w sytuacji
    jeśli pracownik zechce ja uniemożliwić.

    > Wcześniej twierdziłeś coś odwrotnego.
    Gdzie?? Czego znów nie doczytałeś?

    > Dobrze, że się uczysz.