    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie lekarskie
    Date: Sun, 13 May 2012 16:48:05 +0200

    W dniu 13.05.2012 15:49, Nixe pisze:

    > Po prostu podaję przykład, który może się realnie wydarzyć.

    Oczywiście. A budynek szkoły może się spalić. Co nie znaczy, że Dyrekcja
    wszystkie te scenariusze ma rozpracowane i że ich realizacja nijak jej
    nie komplikuje życia, a o tym była mowa.

    > No to sobie plany dostosowuje do aktualnej sytuacji i zaistniałych zmian.
    > Kurczę, nie powiesz mi, że w tak ważnych momentach, jak matury, wszyscy
    > są zaplanowani pod sznurek i nie ma nawet najmniejszej możliwości
    > manewru (tzn. faktycznie - u nas w Polsce to nawet nie takie dziwne)

    No wszelkie manewry są bolesne, kosztowne i kłopotliwe dla Dyrekcji, a O
    Tym Była Mowa. Nie o tym, że wszelkie manewry oznaczają załamanie
    polskiej edukacji i samobójstwo Donalda.

    > Można. Nie sądzę, by w szkole mojego dziecka działano niezgodnie z
    > prawem (czołowe gimnazjum w Trójmieście), a właśnie ostatnio nie mieli
    > lekcji przez prawie tydzień.

    No to się nadaje do kryminału. Chyba że powodem był jakiś naprawdę
    znaczny kataklizm.

    > Toteż w takich momentach najlepiej widać, czy dyrektor nadaje się na
    > stanowisko managerskie czy stołek dostał tylko z sympatii kolegów.

    Ciekawe co waćpani by zrobiła mając braki kadrowe i musząc realizować
    zarówno lekcje jak i egzaminy w tym samym czasie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek