  • Data: 2002-12-01 22:11:44
    Temat: Re: Zwolnienie a umowa o prace
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekB" <n...@...aDresu> napisał w wiadomości
    news:asb38t$qbj$1@flis.man.torun.pl...
    > Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał
    > Wiec
    >
    > Masz racje, nie urwalo mi nog, wiec moge chodzic... Jednak jesli chodzi o
    > moje zdrowie bardziej ufam ocenie lekarskiej, niz Twojej...
    > pzdr.
    > B.

    No ale jesli możesz pójsc do pracy przez dwa pierwsze dni, kiedy
    teoretycznie jestes najbardziej chory, to nie mow, ze potem juz nie bedziesz
    mogl. Wiec mozesz chodzic do pracy. Gdzie tkwi bład w moim rozumowaniu?

    > PS. Chyba nie jestes z tych, co odpisuja, byle tylko cos napisac...?

    Zapytałes o wnioski i je dostałes - o co Ci chodzi? Jak chcesz, to wygugluj
    inne moje posty i sprawdz, co ze mnie za ziółko.

    Depi