  • Data: 2002-12-02 06:20:46
    Temat: Re: Zwolnienie a umowa o prace
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał
    > No ale jesli możesz pójsc do pracy przez dwa pierwsze dni, kiedy
    > teoretycznie jestes najbardziej chory, to nie mow, ze potem juz nie
    bedziesz
    > mogl. Wiec mozesz chodzic do pracy. Gdzie tkwi bład w moim rozumowaniu?
    Blad tkwi w sformulowaniu MOGE, bo nie tyle moge, co sytuacja mnie zmusila
    do pojscia do pracy... I jeszcze raz powtorze, ze to, ze ktos mogl (inaczej:
    byl w stanie, bo ma 2 dzialajace nogi) pojsc do pracy, wcale nie znaczy, ze
    moze chodzic do pracy, bo powinienem siedziec w domu i juz.

    > Zapytałes o wnioski i je dostałes - o co Ci chodzi?
    Gdzie? :) Nie odpowiedziales na zadne z moich pytan... A ocene stanu mojego
    zdrowia zostaw lekarzom.

    pzdr.
    B.