    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie L4 czy mogłem pracować?
    Date: Thu, 23 Dec 2010 12:05:52 +0100

    news:4d1303a6$0$2497$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie ma obowiązku korzystania ze zwolnienia ani przedkładania zwolnienia
    > pracodawcy.
    > Oczywiście konsekwencje niedostarczenia zwolnienia pracodawcy ponosi
    > pracownik, ale jak się z nimi godzi, albo jak w tym przypadku, z
    > pracodawcą się dogadał, to w ogóle nie ma problemu.

    Moment moment, a jesli na druku zwolnienia bylo zaznaczone "chory powinien
    lezec" ?
    Poza tym jesli druczek poszedl do ZUS-u to oni zaznacza sobie zwolnienie
    lekarskie i wyplate chorobowego (do 33 dni placi pracodawca, pozniej ZUS),
    wiec przy nastepnych chorobowych ten okres 33-to dniowy sie skraca o kolejne
    dni.
    Poza tym w ZUS bedzie ze jest na chorobowym. Ponowie pytanie - a jesli ma
    zaznaczone "chory powinien lezec" i z ZUS pzyjdzie kontrola? i nie zastana
    "chorego" w domu? Kicha...