  • Data: 2024-01-25 11:09:53
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Jan 2024 01:43:35 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Będzie, jeśli trzeba. Tyle, że już wiele razy pisałem, że to nie zawsze
    > jest na bieżąco dostępne. Nie mogę / nie chcę tego dokładnie opisać, bo
    > nie widziałem nigdzie w Internecie tego opisanego. Tobie z tej wiedzy
    > niewiele przyjdzie, Shrek napisze, że kłamię, ale mądry przestępca może
    > wiele skorzystać. Gdyby się dało, to i dziewczynka z Andrychowa by żyła
    > i pewnie ta kobieta spod Krakowa. A i podobnych sytuacji jest masa.

    Moze się nie dało, a moze się nie chciało.
    Wcale by mnie nie zdziwiło, jakby obywatel zastał pustą dyżurkę,
    potem kazano by mu czekać na wolnego policjanta, potem trzeba było
    wypełnic długaśny formularz, a wszystko pod hasłem "dziewczyna poszła
    na wagary, a on myśli, ze my tu nie mamy ważniejszych zadań".

    Potem moze i poszła prośba o lokalizację, która trafiła na podobny
    tryb ... i może tu masz racje - przyszła odpowiedz "telefon jest w
    Andrychowie".

    Być może, tak jak sugerowałeś, zawiniło też trochę to, ze próbowano
    coś zrobić "na znajomego policjanta".

    Dajcie raport z wykonanych czynnosci, minuta po minucie, to zobaczymy
    co się dało zrobić, a co zrobiono.

    A pod Krakowem kobieta była przytomna, telefon odbierała.
    Jesli naprawde 360 policjantów szukało, to bezczynnosci zarzucic nie
    można ... ale jakies słabe wyniki.
    Mniej szukania, więcej pomyślunku?

    J.