  • Data: 2024-01-22 20:38:48
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jan 2024 19:06:24 +0100, Shrek wrote:

    > To chyba kwestia logowania dwuetapowego. Mam nadzieję, że jak nie masz
    > kodu SMS to możesz poprosić na drugiego maila, bo jak nie to jednak nie
    > przemyśleli tej opcji;)

    Hm, mam wyłączone dwuetapowe.
    Odpaliłem teraz inną przeglądarkę na komputerze... i zalogowało bez
    szykan. Czyżbym używał jej wczesniej? Wątpie.

    A moze to firefox na telefonie jest podejrzany?

    Za to teraz ... w zarządzaniu kontem w przeglądarce mogę potwierdzic,
    ze "tak, to ja się własnie zalogowałem".

    Cos to chyba nieprzemyślane :-)

    Nie wiem jakby tam z tymi alternatywnymi potwierdzeniami było.

    J.