  • Data: 2024-01-22 17:41:17
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na piechotę zgaduję na miejsce nie przyszli. Pewnie byli tez w jakiś
    > ubraniach.

    I samochody czy mundury zużywają się gwałtownie po jednej akcji?

    > Zły, zły. Nikt nie bierze w lizing aby stało a dokładnie z odwrotnego
    > powodu.

    I dokładnie tak samo jest (przynajmniej teoretycznie) z policją. Nie po
    to została stworzona żeby jedli pączki a działali.

    > Policja, jak sam argumentujesz w tej dyskusji, czy stoi czy
    > jeździ to róznica tylko w paliwie.

    To dokładnie tak samo jak z lizingowanym samochodem. Koszty poza paliwem
    masz opłacone i ponosisz z góry - nieważne czy korzystasz czy nie.

    > Mogą wjechac w jakieś sejczento i będzie problem.

    Może im sejczento w parking wjechać albo jakaś k.o.menda przyjebać z
    blutufa. Generalnie samochody bardziej się psują od stania niż
    umiarkowanego używania. Wiem, bo sam czasem odpalałem samochód tylko po
    to żeby się nie zastał jak w lat jeździłem moto albo rowerem do pracy.

    > No sam widzisz, że już są zaspoby wyczerpane.

    No rzeczywiście;) Dlatego jak już pisałem należy ich trochę przemodelować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!