  • Data: 2024-01-19 20:54:39
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2024 o 20:28, J.F pisze:

    > Samochody twarde są, to moze tak łatwo nie wzywają. Ale jak ich
    > przybędzie, to pewnie sie zrobi problem kto ma za to zapłacic :-)
    > Choc z drugiej strony ... jak 99% wezwan będzie prawdziwych ..
    > przyjada strażacy zasadnie, bo trzeba płyny uprzątnąc, przyjadą
    > policjanci zasadnie, bo trzeba mandat wystawić, i całość zysk
    > przyniesie, a nie stratę :-)

    Problem się gdzie indziej pojawi. Już teraz jest tak, że ktoś dzwoni, że
    człowiek leży i dysponuje się patrol. Patrol jedzie, sprawdza i
    ewentualnie wzywa karetkę. A to czas wydłuża, zwłaszcza, że karetka
    czeka i jedzie do zgłoszenia, zaś patrol z innej interwencji.

    > Byc moze w wersji Apple jest, a zegarek byc moze potrafi odróżnic
    > swobodny upadek od zemdlenia nosiciela. Ale ... jak zegarek na
    > toaletce, to moze wlasciciel nie odbierze, szczególnie jak ktos z
    > nieznanego numeru dzwoni :-)

    Ja dostrzegam większe problemy. Północ. Właściciel poszedł spać. Mamy
    zgłoszenie z bloku, co ma mieszkań. Budzić wszystkich pytając o
    zdrowie? Samochód, to choć przeważnie łatwiej znaleźć.
    --
    (~) Robert Tomasik