  • Data: 2024-01-20 08:46:43
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest pewien pakiet. W grę wchodzi i to o czym napisałeś, i o czym ja
    > napisałem, też wchodzi zarządzanie ryzykiem i zasobami. Część tego
    > ostatnie odpowiadać ma na pytanie, co, jak zasobów zabraknie, w tym w
    > danym momencie.

    W związku z tym pomysł na "oszczędzaniu" na działaniu sprzętu i
    policjantów przypomina nieco wzięcie samochodu w lizing i nie jeżdzenie
    nim bo to koszty.

    A policjantom zawsze braknie. Z wyjątkiem pewnego lokalnego komisariatu
    na podkarpaciu gdzie interesantów przyjmują na bieżąco.

    > O widzisz jaka dobra analogia.

    Dość dobra. I co - należy oszczędzać na użyciu tego jednego?

    > Ale w magazynie jakieś ekstra AEDy (materiały ekspolatacyjne) być
    > powinny.

    Nie ma. Przynajmniej w takim za który "prawie" odpowiadam. Wysyła się na
    serwis albo przegląd i w tym czasie po prostu nie ma. Inna sprawa że
    "mój" nie jest z tego co wiem obowiązkowy.

    A jeśli się okaże, że są częściej potrzeba (bo ludzie zaczęli
    > chorować częściej na serce) to będzie potrzebna większa rezerwa. To może
    > i warto rozważyć jakieś działania, żeby chorowali mniej, bo jak chorują
    > więcej to więcej schodzi na te materiały, serwis AED i leczenia
    > powikłań.

    Ogólnie zawsze warto i nie jest to koszt AED (który ma zresztą wysoką
    ale niedoskonałą skuteczność).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!