  • Data: 2024-01-20 02:15:41
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2024 o 20:36, J.F pisze:

    > Mogą wyjsc dwie lokalizacje.
    > Ale sprawdzic dwie, to ciągle niewiele.

    Jak będziemy mieć sektor i odległość, to też żadna sztuka to przeszukać,
    choć obliczona na podstawie czasu odległość nie musi być ścisła. Bo może
    się tak zdarzyć, że z miejsca, w którym jest telefon nie "widać" BTS,
    ale odbierany jest sygnał z odbicia.

    Tak, czy siak sektor i odległość, top byłoby coś. Ale my dostajemy tylko
    sektor na zasięg.

    > Trzy to prawie punkt, dwa to dwa prawie punkty, choc czasem gorzej,
    > ale jeden to pierscien lub choćby półpierscien.
    > Duzo szukania, ale kompania zomo taki pierscien w dwie godziny
    > przeszuka :-)

    To prawie nigdy nie jest pierścień. Większość anten podaje kąt
    120°, sporadycznie trafiają się 90°. Jak pisałem ja nigdy nie widziałem,
    by podano odległość. Co podają, to Wam już napisałem.

    Jeśli z technicznego punktu widzenia operator notuje ma dostęp on line
    do danych z BTS, to nie wykluczone, ze być może zdalnie mógłby nam
    podać, które anteny widzą telefon. Telefon w owym czasie powinien się
    znajdować we wspólnym obszarze zasięgów.

    Boję się, ze o ile telefon widzi te okoliczne anteny, to BTS nie notują
    tych telefonów, które widza. W mieście, gdy tych BTS-ów sporo można by
    oznaczyć stosunkowo niewielki obszar. Ale na wsi to mogą być hektary.
    --
    (~) Robert Tomasik