    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów poszukiwania telefony
    Date: Fri, 19 Jan 2024 20:40:14 +0100
    <uo91qt$is3$3$Shrek@news.chmurka.net> <TBZpN.3332$idBb.950@fx08.ams1>
    <uo9u64$vfv$4$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <ov%pN.53372$c1y8.44573@fx15.ams1>
    <uoairn$gna$15$RTomasik@news.chmurka.net>
    <5x4qN.5670$RZad.2076@fx14.ams1> <uoanju$gnb$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <HmiqN.54919$c1y8.6668@fx15.ams1>
    <uocg0e$gna$24$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cnlqN.28993$Qspa.22651@fx12.ams1>
    <uodi06$gnb$9$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uodj7a$gnb$10$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uodrin$13j$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uoe1r2$gna$27$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uoe950$13j$3$Robert_W@news.chmurka.net>

    > Niby jest taka możliwość.
    > https://antyweb.pl/starlink-dostepny-na-smartfonach

    W 2024 roku pojawi się możliwość przesyłania wiadomości tekstowych, a od
    2025 roku przepustowość systemu wzrośnie na tyle, że pojawi się usługa
    przesyłania danych oraz dzwonienia. Z łączności satelitarnej poza
    telefonami od 2025 roku będą również mogły korzystać urządzenia IoT.

    --
    (~) Robert Tomasik