  • Data: 2024-01-18 12:32:30
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Jan 2024 21:57:48 +0100, Shrek wrote:

    > Czasem tak, a czasem dość dokładną lokalizację. Jak nie sprawdzisz to
    > się nie dowiesz.

    Skoro leżała w polu, to raczej nie była dokładna.
    Może czystym przypadkiem, ale trudno polegać na przypadku.

    Gdy BTS gęsciej stoją, to i dokładność rośnie, ale 500m w miescie
    to raczej sporo. Ale w miescie ludzie chodzą, to ktos sie natknie.
    Chyba ze w domu leży, albo noc ..

    > No chyba żeby nie...

    > Problem w tym że nie podjęto rownolegle a po prostu nie sprawdzono "bo
    > nie zawsze się uda".

    Kto ich tam wie. Może coś próbowali.
    Po tej nastolatce powinni być trochę podkręceni.

    Cos tam Fakt pisze, ze 11 lokalizacji sprawdzali, ale ile w tym prawdy
    ..

    J.