  • Data: 2024-01-18 12:38:33
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Jan 2024 22:00:19 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie wiem, czy wszystkie, ale co najmniej część tych systemów działa tak,
    > ze nie wysyła współrzędnych GPS, tylko adres obliczony na ich podstawie.

    Dla samochodów to troche głupio by było.

    > Czasem to lepiej, bo dysponuje się patrol na dany adres. Ale czasem to
    > geolokowanie działa źle i mamy dwa zgłoszenia w pobliżu i trudno
    > jednoznacznie stwierdzić, czy dotyczą tego samego zdarzenia. Bo
    > teoretycznie mogą być dwa wypadki obok siebie.

    Np jedna Kia i jedno BMW 500m dalej.

    > Dzieje się tak, gdy w
    > sąsiedztwie miejsca zdarzenia nie ma jakiegokolwiek adresu. System
    > podaje najbliższy, a to czasem może być przykładowo druga strona rzeki,
    > na ktĂłrej nie ma mostu.

    To i tak lepiej niĹź "default location" w USA :-)

    https://www.denverpost.com/2016/08/10/lawsuit-kansas
    -home-600-million-ip-addresses/

    Dobrze, ze tam policjanci mają swoje ograniczenia :-)

    Bo u nas to jaby to wyglądało?
    AT by wpadło o poranku, czy długo nikt by nie wpadał, bo po co sie
    ruszac zza biurka?

    > No i te systemy czasem wzywają pomocy z nieznanych powodów - ot nagle
    > uzna, Ĺźe trzeba.

    Jak to z automatami.

    J.