    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    <5d06516c$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <12c2b886wcnlu.1iwip1mfxvhmn$.dlg@40tude.net>
    <qeafqe$1r6$1@node2.news.atman.pl> <H34OE.34772$r_5.23504@fx12.ams1>
    <qeamic$82e$1@node2.news.atman.pl> <jedOE.44843$UQ2.5209@fx02.ams1>
    <qeee5n$i19$1@node1.news.atman.pl> <rjAOE.92391$TC6.71923@fx08.ams1>
    <1...@g...com>
    <FrGOE.24116$kK7.18314@fx23.ams1>
    <5d0b3b23$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <dTHOE.60049$201.25757@fx09.ams1>
    <5d0b50fe$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 20 Jun 2019 22:40:32 GMT

    On 2019-06-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I?

    Jak to ze względnie czystym poliwęglanem - dość mocny, ale złamać się
    da. Ale do czego zmierzasz?

    > I takie tłumaczenie miałoby nawet sens, gdyby nie to że prokuratura
    > wielokrotnie, a zwłaszcza w tej sprawie, pokazywała zaangażowanie
    > polityczne. Dodająć jedno do drugiego, wychodzi na to, że nawet jeśli im
    > się rzeczywiście rozpękła płyta z nic nie znaczącymi nagraniami, to nikt
    > w normalny w to nie uwierzy. Podobnie jak w to, że policjantów
    > przesladuje niesamowity pech i zawsze jak powstają wątpliwości do ich
    > działań, to pechowo okazuje się, że nagranie które by ich oczyściło z
    > podejrzeń pechowo nie istnieje z różnch, aczkolwiek zawsze naturalnych i
> [...]

    No ale ja nie oceniam w kontekscie polityczno-społecznym, a tylko jako
    chemik materiałowiec mówię, że takie rzczy się zdarzają. A jak już
    miałbym oceniac, to miałbym taką wątpliwośc, czy serio są tam tacy
    idioci? Jaki byłby polityczny zysk z czegoś takiego skoro, co oczywiste,
    teraz się wszyscy na nich gapią i posądzają o celowe niszczenie? Skoro
    istnieją kopie i zapewne można dowieźć, że nie są zmanipulowane? Nb.
    nadal nie rozumiem, dlaczego sąd nie może użyć tych kopii.

    --
    Marcin