  • Data: 2003-06-30 20:37:11
    Temat: Re: Zniknieta wplata za konto shell - co zrobic???
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MikeTNK" <t...@n...spam.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:bdqa85.3vv7vdv.5@bartart2.neostrada.pl...
    > Witam szanowna grupe i zwracam sie z prosba o pomoc.
    >
    > Za pomoca mBanku 8.06 dokonalem przelewu w wysokosci 40 PLN na konto
    > czlowieka swiadczacego usluge konta shell na swoim serwerze. Po okolo 1,5
    > tygodnia czlowiek ten powiedzial mi iz na jego koncie nie ma wplaconej
    > kwoty, zarzucajac mi jednoczesnie iz wyslalem mu falszywy zrzut ekranu z
    > potwierdzeniem przelewu. W korespondencji mailowej polecilem tej osobie
    > sprawdzenie w swoim banku sytuacji (ja w mbanku nie dostalem zadnego
    > zwrotu). Rozmowa potem urwala sie na niczym w sumie... Dzisiaj poprzez www
> [...]
    Jeżeli ta osoba twierdzi, że pieniędzy nie otrzymała, to ty powinieneś
    złożyć reklamację w mBanku. Potwierdzenie z pieczątką jak najbardziej możesz
    mu wysłać, będzie to dobra wola z twojej strony, ale robisz to na własny
    koszt.

    A co to znaczy, że dane w banku zostały skasowane? Chyba żartujesz?

    Jak dostaniesz odpowiedź na reklamację, że pieniądze jak najbardziej doszły,
    to możesz mu to wysłać. Jak będzie kręcił, to pozostaje ci wezwanie do
    zapłaty, a potem droga sądowa.
    Gdyby okazało się, że to banki nawaliły, to one odpowiadają za niewykonanie
    usługi.
    A przy okazji masz nauczkę na przyszłość, że nie warto prowadzić ciemnych
    interesów .
    jesteś na dobrej drodze, żeby stracić dużo większe pieniądze.