  • Data: 2003-07-03 10:30:40
    Temat: Re: Zniknieta wplata za konto shell - co zrobic???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jun 2003, MikeTNK wrote:
    [...]
    >+ > A przy okazji masz nauczkę na przyszłość, że nie warto prowadzić ciemnych
    >+ > interesów .[...]
    >+ --> Hmmmm chyba zakup konta shell nie jest jakims ciemnym interesem :)
    >+ przynajmniej tak mi sie wydawalo do tej pory :)

    Zakup konta nie. Ale sam zeznałeś że płaciłeś "do ręki" a nie
    firmie ;], znaczy: ścieżką omijającą podatki...
    Jest kwestia sporną czy przyjmowanie płatności za usługi jest
    dopuszczalne - IMHO stanowi co najmniej podstawę do uznania
    że "konto jest wykorzystywane w działalności". Znadziesz
    komentarze w googlu ;), z grupy podatki.

    pozdrowienia, Gotfryd