eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania › Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
  • Data: 2008-09-19 14:41:57
    Temat: Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in news:gb03db$9cg$1@news.task.gda.pl:

    > jak rozumiem, ci co bija nauczycieli, albo zakladaja im smietniki na
    > glowe, tez?

    eee tam! jestem przekonany, ze mozna to zalatwic inaczej, "z klasa" - niz
    ponizac (slownie tylko?) uczniow jak jakis niezrealizowany kapral...

    (mozna to zrobic godnie, cywilizowanie, *konsekwentnie* i zarazem dotkliwie
    dla uczniow o psychopatycznych sklonnosciach)

    tylko dlaczego w polskiej rzeczywistosc pedagogow "z klasa" jest jak na
    lekarstwo?

    --
    Y?