  • Data: 2018-08-08 18:51:08
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-08 o 17:38, A. Filip pisze:
    > Kviat pisze:

    > A czy tobie by przeszkadzało koszulkowanie napisem "Prawo i Sprawiedliwość"?
    > Ty nie jesteś za prawem czy za sprawiedliwością? :-)

    Tak, przeszkadzałoby mi, bo "Prawo i Sprawiedliwość" łamie prawo,
    konstytucję, rozpierdala kraj, ośmiesza go na arenie międzynarodowej i
    zmienia przemocą konstytucyjny ustrój państwa, co zresztą też jest
    sprzeczne z konstytucją.

    Jestem za prawem i sprawiedliwością, dlatego koszulka z napisem
    "Konstytucja" na pomniku mnie nie obraża.
    Ciebie obraża?

    Pozdrawiam
    Piotr