    From: mauser50 <m...@-...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalezienie amunicji
    Date: Mon, 06 Nov 2006 18:38:08 +0100

    Mazi napisał(a):
    > Witam
    > Mialem wczoraj ciekawa przygode i mam watpliwosci czy dobrze postapilem.
    > Nurkowalem sobie w kamieniolomie i na glebokosci okolo 16 m znalazlem cale
    > opakowanie ostrej amunicji. Wyciagnalem to wszystko w celu zawiezienia na
    > komisariat. Po drodze natknalem sie na patrolo Policji wiec pokazalem
    > chlopakom co znalazlem. Okazalo sie ze jest to amunicja od ich (policyjnej
    > broni). Pojechalem z nimi na komisariat w celu zlozenia wyjasnien. Po
    > przeliczeniu okazalo sie ze jest 150 sztuk amunicji. Znalazl sie tam jakis
> [...]
    Witam

    Wsyzscy chyba zpomnieli o ustawie o broni i amunicji z 21.05.1999 r.,
    która przewiduje taką sytuację i określa zasady i tryb przyjęcia do
    depozytu, broni i amunicji od osoby, którą określa jako znalazcę broni
    lub amunicji. Wobec tego uważam, że wykazałeś prawdziwie obywatelską
    postawę i nikt nie może ci postawić żadnego zarzutu. Jedynie możliwe
    jest, że będziesz musiał złożyć wyjaśnienia w przyszłości jako świadek
    ponieważ, będą musieli to zakończyć w sposób procesowy.

    Z poważaniem mauser50