  • Data: 2006-11-08 15:05:38
    Temat: Re: Znalezienie amunicji
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >    No więc dajmy

    Dajmy? Pluralis majestatis czy "kupą mości panowie"? Pospolite ruszenie Trollów?

    > pisać głupie posty w takim stylu jak on.

    Cóż takiego głupiego napisałem? Głupio to muszą się teraz czuć ci, co uwierzyli
    w te kamieniołomy. Ale w kraju gdzie naród głosuje na Samoobronę można wcisnąć
    każdy kit.

    > i spadną 3 gwiazdki z nieba

    i polecą 16 metrów pod wodę wgłąb kamieniołomu....
    Wydaje mi się, że przekroczyłeś granice dobrego smaku.

    > darowizna zmarła, dług nie żyje, kto nie płaci, ten nie pije.

    Takie napisy bywają w wiejskich sklepikach z piwem, ale nie jestem w stanie
    zrozumieć Twojego przekazu. Adaptacja rymów też jakoś coś tak ...częstochowska.
    No dobra wyładuj teraz swoje frustracje.

    Pozdrawiam

    Czapla