  • Data: 2006-11-08 08:45:15
    Temat: Re: Znalezienie amunicji
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak właśnie było! Ale to obniżenie progu nastąśpiło nie tyle z powodu andronów
    wymyślanych przez "nurka" tylko z reakcji innych. Ja odniosłem delikatne
    wrażenie, że rzeczywiście ktoś mógł potraktować tę sprawę poważnie.

    Ano nie jest. Zły dzień w robocie, podła aura, Lepper w TV, itd. Różnie bywa.

    > Jestem w szoku.

    Mój szef i żona też :)

    Sorry, że zmieniam temat, ale znoszą od nowego roku podatek od darowizn. Nie
    wie ktoś może jak to się ma do darowizny z zagranicy (poza UE) - darczyńcy i
    obdarowany to cudzoziemcy, obdarowany ma kartę stałego pobytu w Polsce. Forsa
    jest na zakup mieszkania.

    Pozdrawiam

    Czapla