    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Sat, 19 Aug 2023 08:16:36 +0200
    <w...@4...net>
    <CTxDM.121805$TdXe.90092@fx02.ams1> <ubmutk$dcs$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ynxn0y0nu981$.173uvfuuzke5p.dlg@40tude.net>
    <ubn41j$dct$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <k...@4...net>
    <ubo4d1$r44$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ubonb9$6gp$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1nx2s49dpox97$.1dn3aoamcpdt2.dlg@40tude.net>

    W dniu 19.08.2023 o 00:07, J.F pisze:

    > Sprawców miało byc kilku, wiec moze znaleziono slad innego,
    > tylko nie dopasowano osoby.
    > A złapano tego od czapki.

    Ale to jak on gwałcił, że dna tylko na czapce udało się znaleźć? I do
    tego jeszcze druga ekspertyza która mówiła, że to nie jego włosi alibi.

    Przedawniło się - ale wrobienie kogoś w gwałt to jest przekroczenie
    uprawnień czy jakiś inny paragraf do tego pasuje? Bo jeśli przekroczenie
    uprawnień to widełki przy tym numerku powinny być od grzywny 50PLN do 25
    lat, skoro może obejmować od niepodania przyuczyny legitymowania do
    wsadzenia człowieka na dożywocie do pierdla.

    > no ale jesli o tym nie wiedziały, to powinni wskazac
    > miejsce na działkach.

    Nie wiem co powiedzieli.

    > Trop z busiarzem pewniejszy.

    Bo ja wiem? Z żulami szybszy, bo wiadomo mniej więcej gdzie są. W
    momencie jak zdecydowali że nie jadą do żuli wiedzieli tylko tyle że na
    wyszkowskiej rejestracji a że raczej z wyszkowa nie przyjechali to było
    już raczej pewne że to tak prosto z cepiku nie będzie.

    > pochwalic, ze monitorują rózne media.

    Pochwalony;)

    > A kto na fejsbuka wrzucił?

    Kumpela żony;) W zasadzie kiedyś to była moja kumpela, ale teraz żona
    wszystkie kumpele przejęła;)

    > no wlasnie nagranie niewiele daje.
    > Miałes busiarza nagranego, i co?

    Jak nagranie żula, który siedzi co dzien na tej samej ławce nic policji
    nie daje to należy ich w pisdu rozgonić, bo cieć na budowie jest
    skuteczniejszy.
    > A Ciebie ile razy dzielnicowy spisywał?

    Kilka:P

    > To jakbys tak jutro cos podpierdolil, albo np powiesil pieluche,
    > i sie nagrał, to ile by cie szukali?

    Jakbym powiesił pieluchę to by do szóstej rano nie czekali;)

    > No ale nikt cie nie spławiał.
    >
    > Moze wiedzieli, ze sie nie da - potrzebowałbys jakis papier o utracie
    > pojazdu.

    W sumie to spławił - spisali zgłoszenie i do domu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!