  • Data: 2023-09-05 21:25:53
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2023 o 21:10, J.F pisze:
    > Zdecydowanie nie.
    >
    > Ale jak sie maluje przejscie na drodze w polu, to sie stawia
    > ograniczenie do 70.

    To może w Twoim rejonie. Możesz na Google pokazać takie choć jedno? U
    nas wszystkie mają ograniczenie do 50 km/h i jak zapytałem o tę bzdurę
    (chyba mało kto zwalnia na krajówkach, bo one są na ~50 metrach), to mi
    wyjaśniono, że to z jakiegoś rozporządzenia wynika. Nie szukałem -
    przyznam.
    --
    (~) Robert Tomasik