  • Data: 2023-09-02 21:48:21
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2023 o 19:05, Kviat pisze:
    > Wpisujesz w ten kalkulator ilość promili, wagę, wiek kierowcy, wyniki
    > jego czasów okrążeń na torze wyścigowym z ostatnich pięciu lat,
    > możliwość, że te 2 i cośtam promila to wynik chlania od trzech dni i po
    > prostu jest w trakcie trzeźwienia, a przez ostatnie dwie doby spał tylko
    > 3 godziny, czy może on te 2 sekundy losuje?
    > Bo wiesz, jeśli dane są z dupy, to i wyniki też.

    A przyszło Ci do głowy, że droga hamowania nie zależy od wagi i wieku
    kierowcy i tych pozostałych parametrów? Natomiast pewnie w jakimś tam
    zakresie zależy od ilości promili, ale ja wstawiam typową wartość dla
    trzeźwego kierowcy. Robię tak, bo pieszy oceniając sytuację nie
    wiedział, ze kierowca jest pijany.
    --
    (~) Robert Tomasik