  • Data: 2002-08-30 16:16:43
    Temat: Re: Zmiany w prawie meldunkowym-czy już są?
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:akno9d$n9b$1@news.tpi.pl...

    > <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > >
    > Podam Ci przykład, a zrozumiesz co jest przerażające.
    > Jesteś właścicielem mieszkania. Wynajmujesz go. Przychodzi facet do urzędu
    > meldunkowego, przedstawia
    > umowę i mówi, że chce być zameldowany w twoim mieszkaniu na czas
    > nieograniczony.
    obywatela, a promują krętaczy, cwaniaczków.I to jest przerażające./ciach/

    > Pozdrawiam
    > Andrzej
    > P.S. nikomu nie życzę cyrków z wymeldowaniem jakiejś osoby z własnej
    > nieruchomości.

    Jestem administratorem nieruchomości i właśnie jestem przerażona. Taki
    lokator nie tylko zamelduje siebie ale może zameldować kogo chce np.lumpa z
    dworca i wystarczy, że ma umowę najmu i wyrazi zgodę przed urzędnikiem. Mało
    tego - dziś w urzędzie dowiedziałam się, że aby zajrzeć, to się domeldował
    do administrowanych przeze mnie mieszkań muszę wypełnić wniosek i zapłacić
    35zł od lokalu a mam ich 36. Niezły cyrk nam zafundowali.
    A poza tym osoba bliska, zamieszkała na stałę z najemcą wchodzi w prawa
    najmu lokalu po jego śmierci przy najmie na podstawie tzw. decyzji z
    urzędów. Czyli przez następne dziesiąt lat mam mieszkanie na czynszu
    regulowanym.
    To jest przerażające.
    Pani w urzędzie nie podała mi aktu prawnego, na którego podstawie to weszło
    w życie. Czy ktoś mógłby mi podać DZ.u.
    Z góry dziękuję

    Elżbieta