  • Data: 2003-01-03 16:44:54
    Temat: Re: Zmiana OFE - jakie konsekwencje ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | > a ja chcę dużo zarabiać:
    |
    | nikt Ci nie broni

    Skąd wiesz? Moze ma zakaz pracy orzeczony przez lekarza.

    | myślę że ulica i latarnia

    Myślisz, że elektryka jest tak popłatnym zawodem? Ale fakt, że u nas
    elektrycy daleko zachodzą.

    | czysta gotówka - z ręki do ręki

    Ewentualnie dotacja z Urzedu Pracy na rozpoczęcie działaności.

    | zero ryzyka - u nas w polsce legalne

    A choroby weneryczne i AIDS?!

    | podatków nie trza płacić

    Trzeba. Od nieujawnionego dochodu, jak skarbówka później podliczy majątek.

    | to i napiwki będą

    W tym zawodzie, to chyba premie.

    | ja również

    I ja się dołączam do życzeń. ;-)))))))))))))))))))