  • Data: 2008-04-07 05:27:41
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szolek napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ft5rmv$v2g$1@news.onet.pl...
    >
    > Tresc jednego z maili z banku:
    >
    > Ostrzeżenie o zabezpieczeniach
    >
    > Wystąpiły problemy zabezpieczeń tej wiadomości.
    > Przejrzyj wyróżnione elementy wymienione poniżej:

    Coś taki tajemniczy?
    Powiedz, jakiż to polski bank szyfruje pocztę, jak uprzednio
    pisałem, do zwykłego użytkownika, który musi zainstalować jakiś
    tam certyfikat? Zaznaczam, że nie chodzi o klienta
    korporacyjnego. Użytkownika, którego największym osiągnięciem
    informatycznym jest zapisanie dokumentu w innym, niż domyślny,
    katalogu.
    Przyznam, że nie znam takiego banku. Oświeć mnie.

    > Nie pytaj mnie więcej o tę wiadomość.

    Dlaczego?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B