  • Data: 2008-04-07 13:24:33
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:47fa162b@news.home.net.pl...
    > Dekretem wprowadziłeś w całek okolicy zakaz kupowania nowych komputerów -
    > pomijając te, które sam sprzedajesz? ;->

    Jesteś największym informatycznym debilem jakiego spotkałem.
    Próbujesz błysnąć wiedzą/inteligencją, lecz pozostawiasz po sobie
    tylko zniesmaczenie.

    Adres mac identyfikuje urzadzenie w sieci. Teoretycznie nie powinno być
    dwóch
    takich samych adresów.
    Urządzenia to:
    switche
    routery
    karty sieciowe (komputery)
    WAPy
    itp...

    Zmiana komputera nie ma się nijak do działania sieci (czyt odbioru netu).
    Bo nie komputer jest identyfikowany w sieci tylko WAP(APC w trybie WISP).
    To tak jak licznik prądu. Cokolwiek włączysz w domu do prądu podłączone
    jest do sieci pooprzez licznik.

    Mozesz sobie kupić nawet kombiwar i jeśli będzie miał on gniazdo ethernet
    to będzie on działał w sieci.

    Szolek