    From: Mikaichi <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złodziej internetu
    Date: Sat, 05 Apr 2008 17:17:25 +0200

    Użytkownik Szolek napisał:

    > To w jaki sposob mozna dosolic komus kto ma nielegalną winde,

    zglos podejrzenie popelnienia przestepstwa

    > mp3 z nielegalna muzyczką (nie ma oryginalnych plyt cd)

    pomowienie. z iTunes oraz z np.mp3.wp.pl mozna sciagnac za darmo muzyke
    w mp3, do ktorej nie ma nosnika.

    Posiadaniae oryginalnej plyty CD nie przeklada sie na
    legalnosc/nielegalnosc muzyki.

    A do tego - co zrobisz, jak koles ma np. kradzione plyty CD? MA legalna
    czy nielegalna muzyke?

    > i divx z filmami (nie ma oryginalnych cd/dvd)??

    Nie musi miec CD/DVD.

    > Wiesz?

    Wiem jedno - jestes zawistnym adminem, ktory zamiast skupic sie na tym
    co sie zna - czyli przekazaniem do wymiaru sprawiedliwosci informacji o
    wlamaniu do swojego systemu teleinformatycznego, za co mozna ukarac bo
    jest to przestepstow to jak skurwysyn probuje si edopierdolic do tego
    samego goscia na wszelkie mozliwe sposoby, przy czym nie ma ani w
    polowie racji.

    Wiec polecam - znajdz prawnika, pogadaj z nim w 4 oczy, on ci wytlumaczy
    w ktorym momencie robisz z siebie idiote, a w ktorym masz szanse na
    wygranie.

    To takie proste, ze az jak widac za trudne.

    Przyszedles po rade - otrzymales - jak sie zagalopujesz, to sam
    bekniesz. JAk nie za pomowienie to za czytanie bankowej korespondencji.
    A jak sie wiesc o czytaniu rozniesie, to w twojej sieci jedynym
    abonentem bedziesz ty sam...