  • Data: 2008-04-05 18:37:58
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Gryszkalis napisał:

    > Ależ ja się z tym całkowicie zgadzam, są przepisy o ochronie osób i mienia,
    > które precyzują co wolno ochroniarzowi, nie ma natomiast - przystających do
    > rzeczywistości - przepisów odnośnie co wolno administratorowi sieci...

    otoz administratorowi sieci nie wolno czytac maili, bo narusza
    prywatnosc korespondencji

    > To zastanów się dalej - gdyby nie było takich administratorów łamiących
    > prawo, to firmy/organizacje dostarczające programy antywirusowe nie miałyby
    > skąd brać próbek pojawiających się nieznanych wirusów. Co byłoby dalej
    > chyba jest jasne...

    Nie chce mi si ezastanawiac cobybylogdyby. Rozwazamy konkretny przypadek
    zlamania prawa ;)

    > Robię przecież kopie twojej prywatnej korespondencji na moich prywatnych
    > nośnikach, które gdzieś wynoszę i przechowuję nie wiadomo jak długo...

    A czytasz ta korespondencje?

    > Ja bym na twoim miejscu zrobił aferę ;)

    Coz, przywlaszczasz wiec rzecz/informacje, ktora ci sie nie nalezy...

    Pojdziesz siedziec ;)