  • Data: 2008-04-05 18:40:11
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Gryszkalis napisał:

    > Może uściślijmy - chcesz powiedzieć, że wyłączenie podsystmów zapewniających
    > inteligentne kształtowanie ruchu nie obniży drastycznie komfortu
    > korzystania z sieci, i że wyłączenie systemów ochronnych typu IPS nie
    > obniży znacząco bezpieczeństa użytkowników sieci? Co oznacza
    > to "niekoniecznie"?

    Prawo precyzuje, ze nie wolno czytac jednemu czlowiekowi tego co jest
    przeznaczone dla innegoczlowieka. Nie ma zlowa o automatycznych
    analizatorach tresci.

    > W sensie prawa? Jeśli zainstaluje komuś podsłuch, którego nie będzie słuchał
    > człowiek tylko komputer, który będzie automatycznie rozpoznawał głos i
    > wyszukiwał podejżane słowa, to to nie jest to samo co tradycyjny podsłuch
    > gdzie słucham osobiście?

    Penalizowane jest _zalozenie podsluchu_.

    Nie penalizowana jest automatyczna analiza naglowkow pakietow ruchu
    sieciowego.

    Niniejszym twoja analogia jest nietrafiona.