  • Data: 2008-04-05 18:14:06
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikaichi wrote:

    > Ale sa szczegolowe przepisy czego _NIE WOLNO_ ochronie sklepu ani
    > wlascicielowi sklepu (np. wlasciciel nie moze wprowadzic wlasnej
    > konstytucji na terenie sklepu ;))

    Ależ ja się z tym całkowicie zgadzam, są przepisy o ochronie osób i mienia,
    które precyzują co wolno ochroniarzowi, nie ma natomiast - przystających do
    rzeczywistości - przepisów odnośnie co wolno administratorowi sieci...

    > Cóż, jesli admin czyta takie listy to jest to naruszenie prawa.

    To zastanów się dalej - gdyby nie było takich administratorów łamiących
    prawo, to firmy/organizacje dostarczające programy antywirusowe nie miałyby
    skąd brać próbek pojawiających się nieznanych wirusów. Co byłoby dalej
    chyba jest jasne...

    > A co ma wykonywani ekopii zapasowej do czytania korepondencji.

    Robię przecież kopie twojej prywatnej korespondencji na moich prywatnych
    nośnikach, które gdzieś wynoszę i przechowuję nie wiadomo jak długo...
    Ja bym na twoim miejscu zrobił aferę ;)

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3