  • Data: 2008-04-05 09:59:54
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: AmtoPm <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Kwi, 23:58, "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl> wrote:

    > Cieszę się, że Cię rozbawiłem. Jak udupie złodzieja i okaze sie
    > ze miał nielegalną winde i wyłączył update by nie załadowała się
    > łata ze sprawdzaniem jej autentyczności , wspomnę sobie
    > wówczas Twą osobę.
    >
    > Pozdrawiam
    > Szolek

    To chyba mówisz o XP i VISTA bo Windows Update w W2K działa bez
    sprawdzania autentyczności.
    Poza tym zdaje się że nawet w przypadku XP Microsoft nie ma mozliwości
    podjac żadnych działań prawnych wobec osoby u której podejrzewa - za
    pomocas aktualizacji systemu - że ma nielegalnego windowsa. Skądinąd
    to trochę dziwne i może ktos wie skąd to wynika, albo jest
    rzeczywiście tak że jednak MSF może podjąć działania (bo przedstawiam
    jedynie powszechna opinię że MSF nie wykorzystuje tym sposobem
    pozyskanych informacji do ścigania tych których podejrzewa o
    nielegalnegom windowsa. Ostatniio była wręcz informacja że MSF będzie
    aktualizował także nielegalne kopie windowsa - zdaje się że chodziło o
    XP, bo W2K aktualizuje, a watpię by to dotyczyło VISTY (być może chcą
    wyrobić przekonanie że VISTA jest dużo lepsza od XP i moga juz
    aktualizować nielegalne XP bo przecież "wiadomo że się przechodzi na
    VISTĘ").