  • Data: 2008-04-05 11:43:30
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Szolek pisze:

    > Bo nie zadajesz pytań.

    Jak jesteś taki kompetentny, to powinieneś być w stanie opisać swój
    system bez naprowadzających pytań.

    > Nie mogli podać żadnych jak Ty to nazywasz "kodów", bo
    > użytkownicy nie mają do nich dostępu.

    ROTFL

    > Pisałem już wcześniej, że zabezpieczeniem jest WEP,

    Kody WEP są w konfiguracji karty WiFi.

    > lecz czytasz najwyrażniej bez zrozumienia.
    >
    > Może inaczej.
    > Jest hotel, a w nim pokoje zamykane na klucz magnetyczny.
    > Klienci mogą sobie pozyczyć klucz, ale pasuje on tylko do
    > jednych drzwi.

    Jesteś niekompetentnym zerem.

    Primo: hotelowy klucz magnetyczny jest obiektem fizycznym - w
    przeciwieństwie do "klucza" WEP, który jest zapisany w konfiguracji
    sieci w komputerze użytkownika.

    Secundo: może tobie to ciężko wyobrazić, ale ktoś może znać więcej niż
    jedną osobę w promieniu 20km... Klucze można dostać od kilku osób.