  • Data: 2008-04-05 13:55:42
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:u95kc5-s8a.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Jak jesteś taki kompetentny, to powinieneś być w stanie opisać swój system
    > bez naprowadzających pytań.

    A kto pyta o system? Ja nie mam problemu systemowego?
    O co Ci chłopie chodzi? Ja wiem ze jestem okradany i pytam
    z jakich jeszcze paragrafow moge zlodziejowi dosolic!
    Cos Ty se ubzdurał z tym systemem? A moze Ty znasz tego
    goscia i ratujesz mu dupe zamydlasz mi oczy pierdolami?
    Przeczytaj prosze moj pierwszy post w tej sprawie dwa razy
    i dopiero jak go zrozumiesz zadawaj pytania.

    > Jesteś niekompetentnym zerem.

    Za chwile okaże sie kto jest zerem :)

    > Primo: hotelowy klucz magnetyczny jest obiektem fizycznym - w
    > przeciwieństwie do "klucza" WEP, który jest zapisany w konfiguracji sieci
    > w komputerze użytkownika.

    BŁĄD! Klucz nie jest zapisany w komputerze!
    I tu zagadka dla wszechwiedzacego Endrju:
    Gdzie jest zapisany klucz?

    > Secundo: może tobie to ciężko wyobrazić, ale ktoś może znać więcej niż
    > jedną osobę w promieniu 20km... Klucze można dostać od kilku osób.

    BŁĄD KOLEJNY! Kluczy nie można dostać, bo klienci nie mają do nich
    dostępu - Patrz zagadka powyżej

    Szolek