  • Data: 2008-04-05 11:15:46
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy czym ciągle stanowczo odmawiasz opisania technicznych detali
    > rozwiązań stosowanych w twojej "super bezpiecznej" (tylko podglądanej
    > przez mającego w nosie prawo administratora) sieci.

    Bo nie zadajesz pytań.

> [...]
    > zabezpieczenia, czy też ma kilku znajomych, którzy mu jakieś kody podali.
    > Nawet nie raczyłeś napisać, po czym poznałeś, że to jedna i ta sama osoba.
    > Domyślam się, że możesz mieć na myśli MAC, ale to dowodzi najwyżej jednego
    > urządzenia sieciowego, które może być wykorzystywane na zmianę przez wiele
    > osób. Chociaż gdyby to był MAC, to wystarczyłoby na punktach dostępowych
    > dopuszczać tylko urządzenia o znanych MAC...
    > Dotrze wreszcie do ciebie, matole głupi, że przy takim podejściu najwyżej
    > uda ci się wkurzyć wymiar sprawiedliwości?

    Nie mogli podać żadnych jak Ty to nazywasz "kodów", bo
    użytkownicy nie mają do nich dostępu.
    Pisałem już wcześniej, że zabezpieczeniem jest WEP, lecz czytasz
    najwyrażniej bez zrozumienia.

    Może inaczej.
    Jest hotel, a w nim pokoje zamykane na klucz magnetyczny.
    Klienci mogą sobie pozyczyć klucz, ale pasuje on tylko do
    jednych drzwi.

    Na czym mam Ci jeszcze wyjaśnić? Na pieskach? Żabkach?
    Świnkach?

    Szolek